1. Zleceniodawca ma prawo złożyć reklamację w formie pisemnej do pracownika Działu Kontraktów i Usług B+R w ciągu 14 dni od daty otrzymania skanu Sprawozdania z badań. Pisemną reklamację należy przesłać na adres:

Sieć Badawcza Łukasiewicz – PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii,
ul. Stabłowicka 147,
54-066 Wrocław

       2. Reklamacja powinna zawierać następujące informacje:

  1. datę sporządzenia reklamacji;
  2. nazwa organizacji oraz adres organizacji składającej reklamację;
  3. dane kontaktowe: adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail, imię i nazwisko osoby składającej reklamację w imieniu ww. organizacji;
  4. numer Zlecenia usług laboratoryjnych lub numer Umowy oraz Numer Sprawozdania z badań;
  5. opis zastrzeżeń co do realizacji treści zawartej w Umowie lub prawidłowości otrzymanego wyniku badania;
  6. opis oczekiwań Zleceniodawcy względem Łukasiewicz ­– PORT;
  7. podpis osoby składającej reklamację.

       3. Reklamacje rozpatrywane są w sposób rzetelny i bezstronny. Termin rozpatrywania reklamacji wynosi 3 tygodnie od daty wpłynięcia reklamacji, przy czym dniem wpłynięcia reklamacji jest dzień otrzymania pisma od Zleceniodawcy lub pierwszy dzień roboczy po dniu/dniach ustawowo wolnych od pracy lub pierwszy dzień roboczy po dniach wolnych od pracy ustalonych przez Instytut.

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. poniedziałek, 02 czerwiec 2025 12:23 Karolina Soroczyńska
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 02 czerwiec 2025 12:34 Karolina Soroczyńska
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 02 czerwiec 2025 12:34 Karolina Soroczyńska
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 02 czerwiec 2025 12:34 Karolina Soroczyńska