Notice: Trying to get property 'id' of non-object in /bip2/components/com_govarticle/views/category/view.html.php on line 282

Informujemy, że w wyniku naboru na wolne stanowisko: Specjalista ds. Infrastruktury/ Dyżurny/Operator BMS w Instytucie Sieci Badawczej Łukasiewicz – PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii został wybrany Pan Łukasz Grzywniak ze Szczawina. Uzasadnienie: Pan Łukasz Grzywniak spełnił w najwyższym stopniu wymagania oferty.

Uprzejmie informujemy, że działając w oparciu o Regulamin wyboru oraz organizacji pracy Ekspertów powoływanych do realizacji zadań zlecanych przez Podmiot Zarządzający dla Programu Wirtualny Instytut Badawczy („WIB”) finansowanego ze środków Funduszu Polskiej Nauki, z dniem 16 czerwca 2025 r. zaktualizowaliśmy Wykaz Ekspertów Programu WIB.

  1. Zleceniodawca ma prawo złożyć reklamację w formie pisemnej do pracownika Działu Kontraktów i Usług B+R w ciągu 14 dni od daty otrzymania skanu Sprawozdania z badań. Pisemną reklamację należy przesłać na adres:

Sieć Badawcza Łukasiewicz – PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii,
ul. Stabłowicka 147,
54-066 Wrocław

       2. Reklamacja powinna zawierać następujące informacje:

  1. datę sporządzenia reklamacji;
  2. nazwa organizacji oraz adres organizacji składającej reklamację;
  3. dane kontaktowe: adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail, imię i nazwisko osoby składającej reklamację w imieniu ww. organizacji;
  4. numer Zlecenia usług laboratoryjnych lub numer Umowy oraz Numer Sprawozdania z badań;
  5. opis zastrzeżeń co do realizacji treści zawartej w Umowie lub prawidłowości otrzymanego wyniku badania;
  6. opis oczekiwań Zleceniodawcy względem Łukasiewicz ­– PORT;
  7. podpis osoby składającej reklamację.

       3. Reklamacje rozpatrywane są w sposób rzetelny i bezstronny. Termin rozpatrywania reklamacji wynosi 3 tygodnie od daty wpłynięcia reklamacji, przy czym dniem wpłynięcia reklamacji jest dzień otrzymania pisma od Zleceniodawcy lub pierwszy dzień roboczy po dniu/dniach ustawowo wolnych od pracy lub pierwszy dzień roboczy po dniach wolnych od pracy ustalonych przez Instytut.

W związku z wejściem w użycie ustawy z dnia 14 czerwca 2024 roku o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 roku poz. 928 z późn. zm.), wdrażającej dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 roku w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii, Łukasiewicz – PORT informuje o wdrożeniu wewnętrznego regulaminu zgłaszania naruszeń prawa oraz ochrony osób zgłaszających naruszenia.

Łukasiewicz – PORT informuje o możliwości dokonywania zgłoszeń za pomocą wybranego Kanału Zgłoszeń:

  1.  elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej na dedykowany adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  2. ustnie poprzez osobisty kontakt z Pełnomocnikiem;  
  3. pisemnie poprzez wysłanie Zgłoszenia do Pełnomocnika na adres ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław, z dopiskiem „do rąk własnych”; 

Zgłoszenie powinno zawierać co najmniej: imię i nazwisko Sygnalisty, datę lub okres wystąpienia/podejrzenia wystąpienia Naruszenia, opis Naruszenia, a także adres korespondencyjny lub adres poczty elektronicznej Sygnalisty do kontaktu. Przykładowy formularz Zgłoszenia został opublikowany poniżej.

Instytut nie ma obowiązku rozpatrywania zgłoszenia Naruszenia dokonanego anonimowo i pozostawia je bez rozpoznania w trybie określonym Regulaminem. Jeżeli jednak charakter i treść Zgłoszenia Naruszenia uzasadnia lub wymaga podjęcia jakichkolwiek wewnętrznych działań sprawdzających lub naprawczych, Instytut/Centrum dołoży starań w celu przeprowadzania takich działań.  

Za Naruszenie uważa się działanie lub zaniechanie niezgodne z prawem lub mające na celu jego obejście dotyczące:  

1) przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie określonym w Ustawie, w tym w szczególności dotyczących 

  1. korupcji;  
  2. zamówień publicznych;  
  3. usług, produktów i rynków finansowych;  
  4. przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu;  
  5. bezpieczeństwa produktów i ich zgodności z wymogami; 
  6. bezpieczeństwa transportu; 
  7. ochrony środowiska; 
  8. ochrony radiologicznej i bezpieczeństwa jądrowego;  
  9. bezpieczeństwa żywności i pasz; 
  10. zdrowia i dobrostanu zwierząt;  
  11. zdrowia publicznego;  
  12. ochrony konsumentów;  
  13. ochrony prywatności i danych osobowych; 
  14. bezpieczeństwa sieci i systemów teleinformatycznych; 
  15. interesów finansowych Skarbu Państwa Rzeczypospolitej Polskiej, jednostki samorządu terytorialnego oraz Unii Europejskiej;  
  16. rynku wewnętrznego Unii Europejskiej, w tym publicznoprawnych zasad konkurencji i pomocy państwa oraz opodatkowania osób prawnych; 
  17. konstytucyjnych wolności i praw człowieka i obywatela – występujące w stosunkach jednostki z organami władzy publicznej i niezwiązane z dziedzinami wskazanymi w pkt a-p. 

lub 

2) regulacji wewnętrznych Instytutu i standardów etycznych obowiązujących w Instytucie, które zostały ustanowione na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego i pozostają z nimi zgodne, w tym dotyczących wprowadzonej w Instytucie polityki antymobingowej i antydyskryminacyjnej.  

Organizacja przyjmowania i rozpatrywania Zgłoszeń oraz podejmowania Działań następczych objęta jest obowiązkiem zachowania poufności co do wszelkich informacji ujawnionych w ich toku. 

Treść Zgłoszenia Naruszenia oraz tożsamość Sygnalisty (w tym wszelkie informacje, na podstawie których można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować tożsamość Sygnalisty), osób, których dotyczy Zgłoszenie, osób pomagających w dokonaniu Zgłoszenia i osób powiązanych z Sygnalistą są objęte poufnością, co oznacza w szczególności, że nie są one udostępniane w Instytucie innym pracownikom (w szczególności przełożonym bezpośrednim lub wyższego szczebla), ani jakimkolwiek osobom nieupoważnionym. 

Osoby dokonujące Zgłoszenia Naruszenia, pracownicy lub inne osoby wykonujące czynności na rzecz Instytutu w ramach Regulaminu, a także osoby, których dotyczy Zgłoszenie, są informowane o przetwarzaniu ich danych osobowych w ramach przyjmowania Zgłoszeń oraz prowadzonych wstępnych lub wewnętrznych postępowań wyjaśniających zgodnie z art. 13 lub 14 RODO, za pośrednictwem klauzuli informacyjnej, przyjętej do stosowania w Instytucie/Centrum. Wzór klauzuli informacyjnej aktualny na dzień przyjęcia Regulaminu stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu. Pełnomocnik zobowiązany jest do poinformowania ww. osób, że ich dane przetwarzane są w procesie objętym klauzulą informacyjną, o której mowa w zdaniu pierwszym powyżej. 

 

Podkategorie